Η σόδα με το high-fructose σιρόπι καλαμποκιού φόρτωσε τα τοξικά καρβονύλια που συνδέθηκαν με με το διαβήτη
Δημοσιευμένου 24$η Αυγούστου, 2007 μέσα Αντι-γήρανση, Γονείς, Παιδιά, Κατσίκια, Διατροφή, Ειδήσεις υγείας, Υγεία, Ζωή, Υγεία και Wellness, Δημοφιλής, Γενικό ενδιαφέρονΑλλά EGCG από τις πράσινες βοήθειες τσαγιού μειώνει τα επίπεδα αντιδραστικών καρβονυλίων από HFCS στα μη αλκοολούχα ποτά.
ACS - οι ερευνητές έχουν βρεί τα νέα στοιχεία ότι τα μη αλκοολούχα ποτά που γλυκαίνονται με το high-fructose σιρόπι καλαμποκιού (HFCS) μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη του διαβήτη, ιδιαίτερα στα παιδιά, λόγω των υψηλών επιπέδων αντιδραστικών καρβονυλίων. Σε μια εργαστηριακή μελέτη των συνήθως καταναλωμένων ενωμένων με διοξείδιο του άνθρακα ποτών, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι τα ποτά που περιέχουν το σιρόπι είχαν τα υψηλά επίπεδα αντιδραστικών ενώσεων που έχουν αποδειχθεί από άλλες για να έχουν τη δυνατότητα να προκαλέσουν τη ζημία κυττάρων και ιστού που θα μπορούσε να προκαλέσει την ασθένεια, η οποία είναι σε επιδημικά επίπεδα. Οι επιστήμονες εξέθεσαν τα συμπεράσματά τους τον Αύγουστο του 2007 στη 234th εθνική συνεδρίαση της αμερικανικής χημικής κοινωνίας.
Το high-fructose σιρόπι καλαμποκιού είναι μια γλυκαντική ουσία που βρίσκεται σε πολλά τρόφιμα και ποτά, συμπεριλαμβανομένων των λαϊκών, ψημένων αγαθών σόδας μη-διατροφής, και των καρυκευμάτων. Είναι έχει γίνει η γλυκαντική ουσία της επιλογής για πολλούς κατασκευαστές τροφίμων επειδή θεωρείται πιό οικονομικός, πιό γλυκός και ευκολότερος να συνδυάσει στα ποτά από την επιτραπέζια ζάχαρη. Μερικοί ερευνητές έχουν προτείνει ότι το high-fructose σιρόπι καλαμποκιού μπορεί να συμβάλει σε έναν αυξανόμενο κίνδυνο του διαβήτη καθώς επίσης και παχυσαρκίας, μια αξίωση που η βιομηχανία τροφίμων αμφισβητεί. Μέχρι τώρα, λίγα εργαστηριακά στοιχεία είναι διαθέσιμα στο θέμα.
Στην τρέχουσα μελέτη, η θχη-γεύση Ho, ph. Δ., διεύθυνε τις χημικές δοκιμές μεταξύ 11 διαφορετικών ενωμένων με διοξείδιο του άνθρακα μη αλκοολούχων ποτών που περιέχουν HFCS. Βρήκε τα εκπληκτικά υψηλά "επίπεδα ` αντιδραστικών καρβονυλίων σε εκείνα τα ποτά. Αυτές οι ανεπιθύμητες και ιδιαίτερα-αντιδραστικές ενώσεις που συνδέθηκαν με "αποδέσμευσαν" τη φρουκτόζη και τα μόρια γλυκόζης θεωρούνται για να προκαλέσουν τη ζημία ιστού, λένε Ho, ένας καθηγητής της επιστήμης τροφίμων στο πανεπιστήμιο Rutgers στο Νιού Μπρούνγουικ, ΝΙΟΎ ΤΖΈΡΣΥ Σε αντίθεση, τα αντιδραστικά καρβονύλια δεν είναι παρόντα στην επιτραπέζια ζάχαρη, τα της οποίας τμήματα φρουκτόζης και γλυκόζης είναι "συνδεδεμένα" και χημικά σταθερά, οι σημειώσεις ερευνητών.
Τα αντιδραστικά καρβονύλια συνδέονται επίσης ανυψωμένα στο αίμα των ατόμων με το διαβήτη και με τις περιπλοκές εκείνης της ασθένειας. Με βάση τα στοιχεία μελέτης, Ho υπολογίζει ότι ένας ενιαίος μπορεί της σόδας περιέχει περίπου πέντε φορές τη συγκέντρωση των αντιδραστικών καρβονυλίων από τη συγκέντρωση που βρίσκεται στο αίμα ενός ενήλικου προσώπου με το διαβήτη.
Το Ho και οι συνεταίροι του επίσης διαπίστωσαν ότι η προσθήκη των τμημάτων τσαγιού στα ποτά που περιέχουν HFCS μπορεί να βοηθήσει χαμηλότερα τα επίπεδα αντιδραστικών καρβονυλίων. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι προσθέτοντας epigallocatechin gallate (EGCG), μια ένωση εγκαταστάσεων που βρέθηκε στο πράσινο και άσπρο τσάι, μείωσε σημαντικά τα επίπεδα αντιδραστικών ειδών καρβονυλίων κατά τρόπο ανάλογο της δόσης όταν προστίθεται στα ενωμένα με διοξείδιο του άνθρακα μη αλκοολούχα ποτά που μελετήθηκαν. Σε μερικές περιπτώσεις, τα επίπεδα αντιδραστικών καρβονυλίων μειώθηκαν από το μισό, οι ερευνητές λένε.
"Οι άνθρωποι καταναλώνουν πάρα πολύ high-fructose σιρόπι καλαμποκιού σε αυτήν την χώρα," λέει Ho. "Είναι στον τρόπο πάρα πολλά προϊόντα τροφίμων και ποτών και εκεί αυξανόμενα στοιχεία ότι είναι κακό για σας." Το πράσινο συμπλήρωμα εκχυλισμάτων τσαγιού παρέχει έναν ελπιδοφόρο τρόπο να αντιμετωπιστούν τα ενδεχομένως τοξικά αποτελέσματά του, ειδικά στα παιδιά που καταναλώνουν πολλά ενωμένα με διοξείδιο του άνθρακα ποτά, λέει.
Αλλά η εξάλειψη ή η μείωση της κατανάλωσης του HFCS είναι προτιμητέα, η σημείωση ερευνητών. Ερευνούν αυτήν την περίοδο τους χημικούς μηχανισμούς από τους οποίους το τσάι εμφανίζεται να εξουδετερώνει την ικανότητα αμέσου αντιδράσεως του σιροπιού.
Η ομάδα του Ho εξετάζει επίσης τους μηχανισμούς από τους οποίους carbonation αυξάνει το ποσό αντιδραστικών καρβονυλίων που διαμορφώνονται στις σόδες που περιέχουν το high-fructose σιρόπι καλαμποκιού. Σημειώνουν ότι οι non-carbonated χυμοί φρούτων που περιέχουν HFCS έχουν το ένα τρίτο το ποσό αντιδραστικών ειδών καρβονυλίων που βρίσκεται στις ενωμένες με διοξείδιο του άνθρακα σόδες με HFCS, ενώ τα non-carbonated ποτά τσαγιού που περιέχουν το high-fructose σιρόπι καλαμποκιού, που περιέχουν ήδη EGCG, βρίσκουν μόνο για το ένα έκτο τα επίπεδα καρβονυλίων στην κανονική σόδα.
Στο μέλλον, οι κατασκευαστές τροφίμων και ποτών θα μπορούσαν να μειώσουν τις ανησυχίες καρβονυλίων και διαβήτη για το high-fructose σιρόπι καλαμποκιού με την προσθήκη περισσότερου EGCG από το τσάι, τη χρησιμοποίηση λιγότερου HFCS, ή την αντικατάσταση του σιροπιού με τις εναλλακτικές λύσεις όπως η κανονική επιτραπέζια ζάχαρη, Ho και οι συνεταίροι του λένε (ευγένεια EurekAlert!, μια υπηρεσία AAAS).













![Επικυρώστε την τροφή RSS μου [ Έγκυρο RSS ]](http://www.ihealthbulletin.com/blog/wp-content/themes/indigo/img/valid-rss.png)
Καμία απάντηση σε “Σοδα το high-fructose σιρόπι καλαμποκιού που φορτώνεται με τα τοξικά καρβονύλια που συνδέονται με με diabetes”
Παρακαλώ περιμένετε
Αφήστε μια απάντηση
Πρέπει κούτσουρο μέσα για να ταχυδρομήσει ένα σχόλιο.