Association with Life Extension

Η αναφερόμενη αποτυχία της βιταμίνης ε για να αποτρέψει τις επιθέσεις καρδιών ή atherosclerosis μπορεί να οφείλεται, σύμφωνα με μια νέα μελέτη από τους ανακριτές στο πανεπιστημιακό ιατρικό κέντρο Vanderbilt.

Τα συμπεράσματα, που δημοσιεύονται νωρίς on-line στη βιολογία και την ιατρική ελεύθερων ριζοσπαστών, προτείνουν ότι αυτές οι πιό πρώτες μελέτες όλες είχαν μια θεμελιώδη ρωγμή - οι δόσεις χρησιμοποιούμενες δεν ήταν αρκετά υψηλές να έχουν μια σημαντική αντιοξειδωτική επίδραση. Στην πραγματικότητα, καμία μελέτη πάντα αποφασιστικά δεν έχει καταδείξει τη δόση στην οποία η βιταμίνη ε μπορεί να θεωρηθεί αντιοξειδωτικό φάρμακο, η έκθεση ερευνητών.

Ο τραυματισμός οξειδωτικών, ή η οξειδωτική πίεση, εμφανίζεται όταν κάλεσαν τα ιδιαίτερα αντιδραστικά μόρια την επίθεση και τη ζημία ελεύθερων ριζοσπαστών τις κυψελοειδή πρωτεϊ'νες, τα λιπίδια (λίπη) και DNA. Οι ελεύθεροι ριζοσπάστες, που είναι υποπροϊόντα του κανονικού μεταβολισμού, παράγονται υπερβολικός σε ορισμένα κράτη ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων.

Τα επιδημιολογικά στοιχεία και οι ζωικές μελέτες έχουν προτείνει ότι οι αντιοξειδωτικές ενώσεις όπως τη βιταμίνη ε, τη βιταμίνη C και τη βήτα-καροτίνη να προσφέρουν κάποια προστασία ενάντια στην επίθεση καρδιών στα άτομα σε κίνδυνο.

Αλλά οι επόμενες ελεγχόμενες κλινικές δοκιμές της βιταμίνης ε - που παρουσίασαν λίγα σε κανένα όφελος από τη βιταμίνη - εκείνη η ελπίδα.

Οι "πολλαπλάσιες ανθρώπινες δοκιμές που εξετάζουν την επίδραση της συμπλήρωσης βιταμινών ε στα στεφανιαία γεγονότα και atherosclerosis όλα έχουν αποτύχει," ο εν λόγω Jack Roberts, M.D., ο καθηγητής Τ. Edwin Rogers της φαρμακολογίας, καθηγητής της ιατρικής, και συντάκτης μολύβδου στη μελέτη.

"Μιλάμε για τις δοκιμές που εξέτασαν τις αρκετά υψηλές δόσεις," προστιθέμενο Jason προσεχές μέλλον, M.D., καθηγητής Φ. Tremaine Billings της ιατρικής & της φαρμακολογίας και προϊστάμενος του τμήματος της κλινικής φαρμακολογίας. "Απότομα μερικών μελετών, δεν υπήρξε κανένα όφελος από την άποψη της πρόληψης των καρδιαγγειακών γεγονότων και των θανάτων."

Αυτά τα αποτελέσματα ανάγκασαν πολλών για να απορρίψουν τη συμπλήρωση βιταμινών ε ως cardioprotective επεξεργασία, αλλά το προσεχές μέλλον και Roberts υποψιάστηκαν ότι οι μελέτες ήταν κακώς σχεδιασμένες. Όλες οι δοκιμές έδωσαν απλά μια δόση της βιταμίνης ε και έψαξαν τα σημεία τελών όπως το περιστατικό επίθεσης καρδιών. Αλλά το προσεχές μέλλον και Roberts βρήκαν κρίσιμα να λείψουν κομματιού των πληροφοριών.

"Όλες αυτές οι μελέτες σχεδιάστηκαν με έναν τρόπο ότι δεν αξιολόγησαν ποτέ τη δυνατότητα της δόσης της βιταμίνης ε που εξετάστηκε για να μειώσει αποτελεσματικά την πίεση οξειδωτικών," προσεχές μέλλον εν λόγω.

Χωρίς καθορισμό εάν η δόση της βιταμίνης ε που δόθηκε ερευνητές ασκούσε τα ικανοποιητικά αντιοξειδωτικά αποτελέσματα, τα προηγούμενα αποτελέσματα κλινικής δοκιμής ήταν ραγισμένα, οι είπαν.

_ ο νέος μελέτη, μέλλον και Ροψερτς καθορίζω ο βέλτιστος αντιοξειδωτικός δόση βιταμίνη ε χρησιμοποιώ ένας δοκιμή αυτός αναπτύσσομαι να μετρώ ένωση σχηματίζω με οξειδωτικός πίεση διαδικασία, καλώ F2 -F2-isoprostanes. Αυτό το μέτρο, εν λόγω Roberts, "έχει επικυρωθεί ανεξάρτητα ως καλύτερο μέτρο της οξειδωτικής θέσης πίεσης που in vivo."

Οι ερευνητές καθόρισαν αρχικά πόσο καιρό πολύ πήρε για μια πολύ υψηλή δόση της βιταμίνης ε - 3200 IU/ime'ra - για να καταστείλει την οξειδωτική πίεση στα άτομα σε κίνδυνο για την καρδιαγγειακή πάθηση.

Στην έκπληξή τους, διάρκεσε 16 εβδομάδες για αυτήν την δόση - που είναι περισσότερες από 100 φορές η συνιστώμενη καθημερινή εισαγωγή και περίπου τέσσερις φορές υψηλότερη από τις δόσεις που χρησιμοποιούνται στις περισσότερες προηγούμενες κλινικές μελέτες - για να καταστείλει ανώτατα το σχηματισμό F2 -F2-isoprostane.

Σε μια άλλη ομάδα με τους παρόμοιους καρδιαγγειακούς παράγοντες κινδύνου, οι ερευνητές διαχειρίστηκαν τις ποικίλες δόσεις (0 ..100 ..200 ..400 ..800 ..1600, και 3200 IU/ime'ra) κατά τη διάρκεια της περιόδου 16-εβδομάδας για να βρούν την ελάχιστη αποτελεσματική δόση.

Διαπίστωσαν ότι ήταν απαραίτητο να δοθούν τουλάχιστον 1600 IU ανά ημέρα για να προκαλέσει μια σημαντική μείωση της οξειδωτικής πίεσης - δύο φορές αυτή που χρησιμοποιήθηκε σε μερικές από τις προηγούμενες κλινικές δοκιμές.

"Ήταν σαφές ότι οι μεγάλες δόσεις - και δόσεις παραπάνω από αυτό που όλες οι κλινικές μελέτες είχαν χρησιμοποιήσει - ήταν απαραίτητες," προσεχές μέλλον εν λόγω.

"Ακόμη και με αυτήν την ογκώδη δόση της βιταμίνης ε, παρατηρείτε μόνο μια μείωση 50 τοις εκατό του F2 isoprostanes," προστιθέμενο Roberts. "Έτσι κατά την άποψή μου, η βιταμίνη ε δεν είναι το spiffy αντιοξειδωτικό καθένας σκέφτεται είναι - είναι ένα αρκετά φτωχό αντιοξειδωτικό."

Επειδή η μακροπρόθεσμη ασφάλεια τέτοιων υψηλών δόσεων είναι άγνωστη, "παίρνοντας τη βιταμίνη ε στις μεγάλες δόσεις," προσεχές μέλλον εν λόγω. "Λέμε ότι, στο σχέδιο των κλινικών δοκιμών, κάποιος πρέπει να έχει τους καλούς αναπληρωματικούς βιοχημικούς δείκτες."

Με βάση τα συμπεράσματά τους, οι ανακριτές προτείνουν ότι τα μέτρα όπως τη μέτρηση F2 -F2-isoprostane πρέπει να ενσωματωθούν σε οποιεσδήποτε μελλοντικές μελέτες των αντιοξειδωτικοων atherosclerosis στην πρόληψη.

Και δεδομένου ότι η οξειδωτική πίεση έχει συνδεθεί με πολυάριθμες άλλες ασθένειες, συμπεριλαμβανομένης της ασθένειας του Alzheimer, το προσεχές μέλλον προτείνει ότι η μέτρηση F2 -F2-isoprostane "πραγματικά οφείλει να ενσωματωθεί στις μελέτες αξιολογώντας την πρόληψη ασθενειών από τα αντιοξειδωτικοους γενικά" (ευγένεια EurekAlert!, μια υπηρεσία AAAS).

Εκδοτική σημείωση - αυτή η μελέτη είναι ένα καλό παράδειγμα του είδους περίπλοκης βιοχημικής σκέψης εμείς πρέπει να δει στις μελλοντικές κλινικές μελέτες των αντιοξειδωτικών συμπληρωμάτων. Οι συντάκτες επισημαίνουν ότι τα συμπεράσματά τους δεν σημαίνουν ότι οι άνθρωποι πρέπει να ωθήσουν την εισαγωγή βιταμινών τους ε σε 1600 mg ή περισσότερους ανά ημέρα - υπάρχουν ακόμα πάρα πολλές αναπάντητες ερωτήσεις για το πώς να συμπληρώσουν με τα διάφορα αντιοξειδωτικοους για να πάρουν το περισσότερο όφελος υγείας. Παραδείγματος χάριν, ποια είναι η καλύτερη αναλογία μεταξύ της μορφής γάμμα βιταμίνης ε και της πιό κοινής άλφα μορφής - στη διατροφή και στις θεραπευτικές αγωγές συμπληρωμάτων υψηλότερων δόσεων; Με ποια άλλα συμπληρώματα ή τα φρούτα ή τα φυτικά αποσπάσματα είναι η βιταμίνη ε συνεργιστική - όχι μόνο στην αντιοξειδωτική δράση αλλά και στην αντιφλεγμονώδη δράση; Παραδείγματος χάριν, συμπληρώνοντας με το ρ-άλφα-λιποϊκό οξύ ή κοβάλτιο- Q10 να βελτιώσει τα οφέλη υγείας καρδιών ή την αντιοξειδωτική δύναμη της βιταμίνης ε; Οι μελλοντικές κλινικές δοκιμές πρέπει να κάνουν τις πειραματικές μελέτες ή τις οθόνες των αντιοξειδωτικών συνδυασμών πρώτα που βλέπουνε εάν μπορούν να καταδείξουν τις μειώσεις F2 -F2-isoprostane πρίν δίνουν τη βιταμίνη ε/το combo συμπληρωμάτων στους καρδιακούς ασθενείς (ή στους υγιείς ασθενείς για εκείνο το θέμα). Γενικά, εν τούτοις, μην πάρτε βασανισμένος με μόνο ένα συμπλήρωμα όπως τη βιταμίνη ε, επειδή τα αντιοξειδωτικοοι τείνουν να λειτουργήσουν στην κλίση στο σώμα οπωσδήποτε. Οι επιλογές τροφίμων όπως το χυμό ροδιών, τα βακκίνια και τις σαλάτες σπανακιού φορτώνονται με τα διαφορετικά αντιοξειδωτικοους και polyphenols που είναι πιθανό να έχουν την υγεία καρδιών και τα αντικαρκινικά οφέλη.


Καμία απάντηση σε “Βηταμην ε δεν μελετά για τις καρδιακές παθήσεις που ραγίζονται από χαμηλό doses”  

  1. Κανένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Πρέπει κούτσουρο μέσα για να ταχυδρομήσει ένα σχόλιο.