Association with Life Extension

CLEMSON universiteit - Kanker, de cardiovasculaire ziekten, Parkinson en Alzheimer zijn vaak verbonden met de schade van DNA die voorkomt wanneer de metaalionen in het lichaam zoals ijzer en koper reactieve zuurstofsamenstellingen produceren die menselijke cellen beschadigen. De studies hebben anti-oxyderend getoond die deze activiteit neutraliseren en die natuurlijk in vruchten voorkomen, de groenten, de groene thee, het knoflook en de uien efficiënt kunnen zijn bij het verhinderen van de schade van DNA.

Een team Clemson die van chemici, zijn onderzoek voorstelt op de 234ste jaarlijkse Amerikaanse Chemische nationale vergadering van de Maatschappij in Boston 19 Augustus door 24.2007, heeft een nieuw mechanisme voor anti-oxyderende activiteit gevonden: het anti-oxyderend binden aan natuurlijk huidig ijzer en koper in het lichaam om vorming van reactieve zuurstofsamenstellingen te verhinderen die DNA beschadigen. De groep test nu zijn bevindingen, die door de Amerikaanse Vereniging van het Hart, in bacteriële cellen worden gefinancierd en zal menselijke cellen daarna testen.

"Onze studies hebben aangetoond dat het anti-oxyderend zelfs bij lage concentraties die in dit voedsel worden gevonden aan ijzer en koper binden en de schade van DNA," bovengenoemde hoofdonderzoeker en chemicus Julia Brumaghim verhinderen. "Dit gaat een lange manier in het begrip van hoe de anti-oxyderende supplementen zouden kunnen helpen deze het afmatten ziekten" behandelen of verhinderen (Hoffelijkheid van EurekAlert!, de dienst van AAAS).


Geen Reacties op “A nieuwe manier anti-oxyderende strijd degeneratieve ziekten, DNA damage”  

  1. Geen Commentaren

Verlaat een Antwoord

U moet logboek binnen om een commentaar te posten.