De Dienst van het Nieuws van het Gedrag van de gezondheid - een wetenschappelijk, op bewijsmateriaal-gebaseerd overzicht Cochrane heeft besloten dat de lage glycemic indexdiëten een rand over andere diëten voor gewichtsverlies hebben. Vergeet zo over de gebleekte witte bloemproducten, en begin voor voedsel minder te winkelen dat waarschijnlijk zal vastspijkeren de niveaus van de bloedsuiker als u een het zoeken gezond, optimaal gewichtsverlies bent.

Het "verliezende gewicht is zeer moeilijk en vele mensen kunnen een gewicht-verlies dieet ondersteunen niet. Het lage glycemic indexdieet is tevredenstellend en voordelen, "bovengenoemde overzichts mede-auteur Elizabeth Elliott, PH D., professor bij de Universiteit van Sydney, het Ziekenhuis van de Kinderen in Westmead, Australië bewezen.

De glycemic index (GI) rangschikt voedsel rijk aan koolhydraten dat op hun effect op de niveaus van de bloedsuiker wordt gebaseerd. Vergeleken bij hoog GI voedsel zoals witte rijst en Frieten, veroorzaakt het lage GI voedsel, zoals linzen, bataten en appelen de meer verenigbare niveaus van de bloedglucose. De vorige studies hebben erop gewezen dat het houden van de niveaus van de bloedsuiker vast door de dag meer gewichtsverlies in zwaarlijvige mensen kan bevorderen.

Geëvalueerde de onderzoekers verdeelden gecontroleerde proeven willekeurig die gewichtsverlies in mensen vergeleken die voedsel laag op de glycemic index eten bij gewichtsverlies in mensen op hogere GI diëten of andere types van de plannen van het gewichtsverlies.

Zes proeven, die 202 volwassenen van Australië, Frankrijk, Zuid-Afrika, Denemarken en de Verenigde Staten impliceren werden omvat in het overzicht. De diëten duurden van vijf weken aan zes maanden.

Het overzicht verschijnt in de recentste kwestie van de Cochrane Bibliotheek, een publicatie van de Cochrane Samenwerking, een internationale organisatie die medisch onderzoek evalueert. De systematische overzichten maken op bewijsmateriaal-gebaseerde gevolgtrekkingen over medische praktijk na het overwegen van zowel de inhoud als kwaliteit van bestaande medische proeven op een onderwerp.

Het overzicht vond dat de deelnemers in het dieetplannen van het gewichtsverlies die zich bij het eten van laag GI voedsel concentreerden beduidend meer gewicht - ongeveer 2,2 ponden meer - dan deelnemers op andere diëten lieten vallen. Lage GI dieters ervoeren ook grotere dalingen van lichaamsvetmetingen en de index van de lichaamsmassa.

"Vergeleken bij andere diëten, is het lage GI dieet meer die tevredenstelt - de mensen zijn minder geneigd hongerig om te voelen. Één voordeel van dit type van dieet is dat het eerder zal worden gehandhaafd dan andere strikte diëten waarop de mensen hongerig voelen, "bovengenoemde Elliott. Geen van de studies meldde ongunstige gevolgen verbonden aan het verbruiken van een laag glycemic indexdieet.

De lage glycemic diëten schijnen efficiënt zelfs in zwaarlijvige mensen te zijn die aanzienlijke hoeveelheden gewicht moeten verliezen, zeiden de auteurs. In de twee studies die slechts zwaarlijvige deelnemers evalueerden, verloren lage GI dieters ongeveer 9,2 ponden, die met ongeveer 2,2 ponden worden vergeleken die door andere dieters worden afgeworpen.

De lage glycemic indexdiëten zouden hart aan gezondheid ook kunnen ten goede komen.

In de drie studies die cardiovasculaire risicofactoren maten, ervoeren de mensen die laag GI voedsel eten grotere verbeteringen in totale bloedcholesterol en lipoprotein met geringe dichtheid (LDL) - soms genoemd "slechte" cholesterol. De hoge niveaus van totale cholesterol en cholesterol LDL verhogen de risico's voor hartkwaal.

Na het herzien van de bevindingen, Lawrence Cheskin, M.D. verrassend weinig gezegd, "daar op de manier van studies om om het even welke harde en snelle gevolgtrekkingen te maken." Cheskin is directeur van het Centrum van het Beheer van het Gewicht van Johns Hopkins en de verwante professor bij de School van Johns Hopkins Bloomberg van Volksgezondheid in Baltimore. Hij werd niet geïmpliceerd met het overzicht.

De lage glycemic indexdiëten kunnen voor gewichtsbeheer, bovengenoemde Cheskin efficiënt zijn, maar het succes van lage glycemic diëten ligt met de bereidheid van een individu om aan zijn voedingsprincipes te voldoen.

"Daar aren't vele mensen die gewicht moeten verliezen die bereid zijn om veel groenten en gehele korrels te eten. Als zij, zouden zij geen gewichtsprobleem in de eerste plaats hebben, "bovengenoemde Cheskin.

Niettemin heeft,zei hij, het kiezen van voedsel laag op de glycemic index waarde voor te zware of zwaarlijvige mensen die gewicht willen verliezen.

"Het gebruikt de heel wat over het algemeen gezonde principes, zoals het eten van veel groenten en hoge vezel en het vermijden van zeer energie-dicht voedsel dat in eenvoudige suikers en eenvoudige koolhydraten hoog is," bovengenoemde Cheskin.

De verwijzing voor dit op bewijsmateriaal-gebaseerde overzicht van lage glycemic indexdiëten voor gewichtsverlies is: Thomas, DE, Elliott EJ, Baur L. Low glycaemic index of lage glycaemic ladingsdiëten voor overgewicht en zwaarlijvigheid. (Overzicht). Het Gegevensbestand van Cochrane van Systematische Overzichten 2007, Kwestie 3.


Geen Reacties op “Low de glycemic winnaar van het indexdieet voor gewicht loss”  

  1. Geen Commentaren

Verlaat een Antwoord

U moet logboek binnen om een commentaar te posten.