De de levensstijlveranderingen van de midden-leeftijd verlagen cardiovasculair ziekte en sterftecijfer
Gepubliceerd 28 Juni, 2007 binnen Hart, Het verouderen, Anti-veroudert, Oefening, Het Nieuws van de gezondheid, Medisch Nieuws, Gezondheid, Gezondheid en Wellness, Populair, Geneeskunde, Algemene RenteKan de goedkeuring van een gezondere levensstijl later in het leven mijn gezondheid op lange termijn werkelijk verbeteren, of is het te laat?
In een studie die in de kwestie van Juli 2007 van het Amerikaanse Dagboek van Geneeskunde,onderzoekers van de Medische Universiteit van Zuid-Carolina wordt gepubliceerd, vond Charleston dat de mensen 45 tot 64 jaar oud die gezond levensstijlgedrag toevoegden hun risico voor cardiovasculaire ziekte (CVD) konden wezenlijk verminderen en hun sterftecijfer verlagen. Zodra deze mensen 4 gezond gedrag bereikten, etend minstens 5 vruchten en groenten dagelijks, uitoefenend minstens 2,5 u per week, handhavend hun Index van de Massa van het Lichaam (BMI) tussen 18,5 en 30 kg/m, en rokend niet, zagen de onderzoekers een 35% vermindering van de weerslag van CVD en een 40% vermindering van mortaliteit in vergelijking met mensen met minder gezonde levensstijlen.
Schrijvend in de studie, is Dana E. King, MD, lidstaten, staten, het "Potentiële volksgezondheidsvoordeel van de goedkeuring van een gezondere levensstijl in middenleeftijd wezenlijk. De huidige studie toonde aan dat de goedkeuring van vier bescheiden gezonde gewoonten aanzienlijk het risico van cardiovasculaire ziekte en mortaliteit tijdens vervolgperiode van 4 jaar vrij op korte termijn vermindert. De bevindingen benadrukken dat aanbrengen van de noodzakelijke veranderingen om een gezonde levensstijl aan te hangen uiterst lonend is, en dat de midden-leeftijd niet te laat om is te handelen."
Er waren drie zeer belangrijke bevindingen van de studie: eerst, werd het voordeel om op een gezonde levensstijl voorbij leeftijd 45 over te schakelen duidelijk zelfs in de follow-up van 4 jaar, op korte termijn; ten tweede, kwam het voordelige effect van de veranderingen ondanks de vrij bescheiden veranderingen in gezondheidsgewoonten voor; en derde, was de gezonde levensstijl voordelig wanneer vergeleken bij alle personen met drie of minder gezonde gewoonten, niet alleen in vergelijking met mensen met niets of één gewoonte. De mensen die slechts drie gezonde gewoonten goedkeuren ervoeren lagere mortaliteit maar niet minder gebeurtenissen van CVD tijdens de zelfde periode.
De auteurs vonden dat keuren slechts 8,5 percent van volwassenenpraktijk op middelbare leeftijd dit vier gedrag en slechts 8,4 percenten onlangs een dergelijke levensstijl voorbij leeftijd 45, verder, mensen, Afrikaans-Amerikanen, en individuen met minder goed dan universiteitsonderwijs, lager inkomen, of een geschiedenis van hypertensie of de diabetes zullen minder waarschijnlijk een gezonde levensstijl voorbij leeftijd 45 goedkeuren, en is daarom op groter risico van mortaliteit en cardiovasculaire ziekte (Hoffelijkheid van EurekAlert!, de dienst van AAAS).













![Bevestig mijn voer RSS [ Geldige RSS ]](http://www.ihealthbulletin.com/blog/wp-content/themes/indigo/img/valid-rss.png)
Geen Reacties op “Middle-leeftijd levensstijlveranderingen verminderen cardiovasculaire ziekte en dood rate”
Gelieve te wachten
Verlaat een Antwoord
U moet logboek binnen om een commentaar te posten.