Οι αλλαγές τρόπου ζωής μέσος-ηλικίας μειώνουν το καρδιαγγειακό ποσοστό ασθενειών και θανάτου
Δημοσιευμένου 28$η Ιουνίου, 2007 μέσα Καρδιά, Γήρανση, Αντι-γήρανση, Ασκηση, Ειδήσεις υγείας, Ιατρικές ειδήσεις, Υγεία, Υγεία και Wellness, Δημοφιλής, Ιατρική, Γενικό ενδιαφέρονΜπορεί η υιοθέτηση ενός υγιέστερου τρόπου ζωής αργότερα στη ζωή να βελτιώσει πραγματικά τη μακροπρόθεσμη υγεία μου, ή είναι πάρα πολύ αργά;
Σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο ζήτημα Ιουλίου 2007 του αμερικανικού περιοδικού της ιατρικήσ, ερευνητές από το ιατρικό πανεπιστήμιο της νότιας Καρολίνας, το Τσάρλεστον διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι 45 έως 64 ετών που πρόσθεσαν τις υγιείς συμπεριφορές τρόπου ζωής θα μπορούσαν ουσιαστικά να μειώσουν τον κίνδυνό τους για την καρδιαγγειακή πάθηση (cvd) και να μειώσουν το ποσοστό θανάτου τους. Μόλις επέτυχαν αυτοί οι άνθρωποι 4 υγιείς συμπεριφορές, τρώγοντας τουλάχιστον 5 φρούτα και λαχανικά καθημερινά, ασκώντας τουλάχιστον 2,5 ώρες την εβδομάδα, διατηρώντας το μαζικό δείκτη σώματός τους (BMI) μεταξύ 18,5 και 30 kg/m, και μην καπνίζοντας, οι ανακριτές εβλέίδαν μια μείωση 35% cvd της επίπτωσης και μια μείωση 40% της θνησιμότητας έναντι στους ανθρώπους με τους λιγότερους υγιείς τρόπους ζωής.
Γράφοντας στη μελέτη, Dana Ε. King, MD, κράτη μέλη, κράτη, "το πιθανό όφελος δημόσιας υγείας από την υιοθέτηση ενός υγιέστερου τρόπου ζωής στη μέση ηλικία είναι ουσιαστικό. Η τρέχουσα μελέτη κατέδειξε ότι η υιοθέτηση τεσσάρων μέτριων υγιών συνηθειών χαμηλώνει αρκετά τον κίνδυνο της καρδιαγγειακών ασθένειας και θνησιμότητας στη σχετικά βραχυπρόθεσμη τεσσάρων ετών περίοδο συνέχειας. Τα συμπεράσματα υπογραμμίζουν ότι η παραγωγή των απαραίτητων αλλαγών για να εμμείνει σε έναν υγιή τρόπο ζωής είναι εξαιρετικά σημαντική, και ότι η μέσος-ηλικία δεν είναι πάρα πολύ αργά για να ενεργήσει."
Υπήρξαν τρία βασικά συμπεράσματα από τη μελέτη: κατ' αρχάς, το όφελος σε έναν υγιή τρόπο ζωής μετά από την ηλικία 45 έγινε εμφανές ακόμη και στην τεσσάρων ετών, βραχυπρόθεσμη συνέχεια δεύτερον, ο ευεργετικός αντίκτυπος των αλλαγών εμφανίστηκε παρά τις σχετικά μέτριες αλλαγές στις συνήθειες υγείας και τρίτος, ο υγιής τρόπος ζωής ήταν ευεργετικός όταν συγκρίνεται με όλα τα πρόσωπα με τρεις ή λιγότερες υγιείς συνήθειες, όχι μόνο σε σύγκριση με τους ανθρώπους με κανέναν ή μια συνήθεια. Οι άνθρωποι που υιοθετούν μόνο τρεις υγιείς συνήθειες δοκίμασαν τη χαμηλότερη θνησιμότητα αλλά όχι λιγότερα cvd γεγονότα κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου.
Οι συντάκτες διαπίστωσαν ότι μόνο 8,5 τοις εκατό της μέσης ηλικίας πρακτικής ενηλίκων αυτές οι τέσσερις συμπεριφορές και μόνο 8,4 τοις εκατό υιοθετούν πρόσφατα έναν τέτοιο τρόπο ζωής μετά από την ηλικία 45, περαιτέρω, τα άτομα, αφρικανικός-Αμερικανούς, και τα άτομα με λιγότερο από την εκπαίδευση κολλεγίων, το χαμηλότερο εισόδημα, ή μια ιστορία της υπέρτασης ή ο διαβήτης είναι λιγότερο πιθανό να υιοθετήσει έναν υγιή τρόπο ζωής μετά από την ηλικία 45, και διατρέχει επομένως το μεγαλύτερο κίνδυνο της θνησιμότητας και καρδιαγγειακής πάθησης (ευγένεια EurekAlert!, μια υπηρεσία AAAS).













![Επικυρώστε την τροφή RSS μου [ Έγκυρο RSS ]](http://www.ihealthbulletin.com/blog/wp-content/themes/indigo/img/valid-rss.png)
Καμία απάντηση στις αλλαγές τρόπου ζωής “Μηδδλε-ηλικίας δεν μειώνει την καρδιαγγειακούς ασθένεια και το θάνατο rate”
Παρακαλώ περιμένετε
Αφήστε μια απάντηση
Πρέπει κούτσουρο μέσα για να ταχυδρομήσει ένα σχόλιο.