Πώς ωμέγα-3 λιπαρά οξέα στο πετρέλαιο ψαριών μπορούν να αποτρέψουν την τύφλωση
Δημοσιευμένου 24$η Ιουνίου, 2007 μέσα Ειδήσεις υγείας, Διατροφή, Εγκυμοσύνη, Ωμέγα-3, Ιατρικές ειδήσεις, Ιατρική, Υγεία, Ζωή, Υγεία και Wellness, Δημοφιλής, Γενικό ενδιαφέρονΠερισσότερα ωμέγα- 3s EPA και DHA στη διατροφή μειώνουν τη ζημία σκαφών αίματος στο μάτι.
Η αυξανόμενη εισαγωγή των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων DHA και EPA, που βρίσκεται στα δημοφιλή συμπληρώματα πετρελαίου ψαριών, μπορεί να προστατεύσει από την τύφλωση ως αποτέλεσμα της ανώμαλης αύξησης σκαφών αίματος του ματιού (νεφροπάθεια), σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύεται on-line από την ιατρική φύσης περιοδικών στις 24 Ιουνίου, το 2007. Η μελέτη έγινε στα ποντίκια, αλλά μια κλινική δοκιμή στο Νοσοκομείο Παίδων Βοστώνη θα αρχίσει σύντομα τα αποτελέσματα της συμπλήρωσης ωμέγα-3 στα πρόωρα μωρά, τα οποία διατρέχουν τον κίνδυνο για την απώλεια οράματος.
- Εκείνοι ενδιαφερόμενοι σε μια επισκόπηση ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και τρόπων τη διατροφή της οικογένειάς σας με τους μπορούν να λάβουν τον ελεύθερο οδηγό ωμέγα-3 χρηστών μας με να υπογράψουν επάνω για το μηνιαίο ενημερωτικό δελτίο μας, Το iHealthBulletin, από την αρχική σελίδα μας (http://www.iHealthBulletin.com).
Η ανώμαλη αύξηση σκαφών είναι η αιτία της νεφροπάθειας της πρόωρης γέννας, της διαβητικής νεφροπάθειας στους ενηλίκους, και του "υγρού" ηλικιακού macular εκφυλισμού, τρεις κύριες αιτίες της τύφλωσης. Η νεφροπάθεια, που έχει επιπτώσεις σε περίπου 4 εκατομμύριο διαβητικούς ασθενείς και περίπου 40.000 πρόωρα νήπια στις Ηνωμένες Πολιτείες, είναι μια σε δύο στάδια ασθένεια που αρχίζει με μια απώλεια σκαφών αίματος στον αμφιβληστροειδή (ο ιστός νεύρων στο πίσω μέρος του ματιού που στέλνω τα οπτικά σήματα στον εγκέφαλο). Λόγω της απώλειας σκαφών, ο αμφιβληστροειδής γίνεται οξυγόνο-λιμοκτονημένος και στέλνει τα σήματα συναγερμών που κεντρίζουν τη νέα αύξηση σκαφών. Αλλά τα νέα σκάφη αυξάνονται ανώμαλα και είναι malformed, leaky και υπεράφθονα. Στο στάδιο τελών της ασθένειας, τα ανώμαλα σκάφη τραβούν τον αμφιβληστροειδή μακρυά από το ενισχυτικό στρώμα του, και αυτή η αμφιβληστροειδική αποσύνδεση προκαλεί τελικά την τύφλωση.
Οι ερευνητές από το Χάρβαρντ και το εθνικό ίδρυμα ματιών μελέτησαν τη νεφροπάθεια σε ένα πρότυπο ποντικιών, ταϊ'ζοντας τις διατροφές ποντικιών που υπογράμμισαν είτε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα (συγκρίσιμα με μια ιαπωνική διατροφή) είτε ωμέγα-6 λιπαρά οξέα (συγκρίσιμα με μια δυτική διατροφή).
Τα ποντίκια στη διατροφή ωμέγα-3, πλούσια σε DHA (docosahexaenoic οξύ) και πρόδρομό του EPA (eicosapentaenoic οξύ), είχαν τη λιγότερη αρχική απώλεια σκαφών στον αμφιβληστροειδή από τα ωμέγα-6-ταϊσμένα ποντίκια: η περιοχή με την απώλεια σκαφών ήταν 40 έως 50 τοις εκατό μικρότερο. Κατά συνέπεια, η ομάδα ωμέγα-3 είχε 40 έως 50 τοις εκατό μείωσης στην παθολογική αύξηση σκαφών.
"Οι μελέτες μας προτείνουν ότι μετά από την αρχική απώλεια, τα σκάφη επαν-αυξήθηκαν γρηγορότερα και αποτελεσματικά στα ωμέγα-3-ταϊσμένα ποντίκια," λένε Connor, ο πρώτος συντάκτης της μελέτης. "Αυτό αύξησε τον ανεφοδιασμό οξυγόνου στον αμφιβληστροειδικό ιστό, με συνέπεια μια ύγρανση σήματα των εμπρηστικών συναγερμών `" που οδηγούν στην παθολογική αύξηση σκαφών."
Επειδή ωμέγα-3 λιπαρά οξέα συγκεντρώνονται ιδιαίτερα στον αμφιβληστροειδή, μια μόνη αλλαγή 2 τοις εκατό στη διαιτητική εισαγωγή ωμέγα-3 ήταν επαρκής για να μειώσει τη δριμύτητα ασθενειών κατά 50 τοις εκατό, η σημείωση ερευνητών. Επικυρώνοντας τα συμπεράσματά τους, τα αποτελέσματα ήταν ουσιαστικά ίδια στα ποντίκια των οποίων ωμέγα-3 επίπεδα λιπαρού οξέος αυξήθηκαν μέσω των γενετικών μέσων.
Ωμέγα-3 τα λιπαρά οξέα όπως DHA και EPA θεωρούνται για να υγράνουν την ανάφλεξη στο σώμα. Λείπουν συχνά στις δυτικές διατροφές αντ' αυτού, ωμέγα-6 λιπαρά οξέα υπερισχύουν. Η ιδανική αναλογία ωμέγα-6:ομεγα-3 είναι πιθανά 2:1 έως 5:1, ενώ οι χαρακτηριστικές δυτικές διατροφές έχουν τις αναλογίες στις 10:1 ή υψηλότερος. Τα πρόωρα νήπια λείπουν ειδικά σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, επειδή λείπουν αυτήν την θρεπτική ουσία από τις μητέρες τους, μια μεταφορά που συμβαίνει κανονικά στο τρίτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης.
Οι ερευνητές κατέδειξαν ότι η ωμέγα-3-βασισμένη διατροφή κατέστειλε την παραγωγή του τνφ-άλφα, μειώνοντας την εμπρηστική απάντηση στον αμφιβληστροειδή, ενώ η ωμέγα-6-βασισμένη διατροφή αύξησε την τνφ-άλφα παραγωγή. (Τνφ-άλφα βρίσκεται στο microglia, τα οποία είναι τα κύτταρα που υποστηρίζουν τα κύτταρα νεύρων στον εγκέφαλο και μπορούν επίσης να συνδεθούν πολύ με τα αμφιβληστροειδικά σκάφη αίματος). Οι αμφιβληστροειδείς των ωμέγα-3-ταϊσμένων ποντικιών επίσης είχαν αυξήσει την παραγωγή του αντιφλεγμονώδους neuroprotectin ενώσεων D1, του resolvin D1, και του resolvin E1. Αυτές οι ενώσεις, που προήλθαν από ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, επίσης potently προστάτευσαν από την παθολογική αύξηση σκαφών, και δεν ανιχνεύθηκαν στους αμφιβληστροειδείς των ποντικιών τααΐαν τη διατροφή ωμέγα-6.
"Εάν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, ή αυτοί οι αντιφλεγμονώδεις μεσολαβητές, είναι όπως αποτελεσματικοί στους ανθρώπους και είναι στα ποντίκια, η απλή συμπλήρωση θα μπορούσε να είναι μια οικονομικώς αποδοτική επέμβαση που ωφελεί τα εκατομμύρια των ανθρώπων," λέει Smith, ο ανώτερος ανακριτής της μελέτης. "Το κόστος της τύφλωσης είναι τεράστιο."
Εκτός από τα συμπληρώματα πετρελαίου ψαριών, η ευρύτατα διαθέσιμη πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων είναι coldwater ελαιούχο ψάρι (άγριος σολομός, σκουμπρί, αντσούγιες, σαρδέλλες).
Θ*Παuλ A. Sieving, MD, PHD, διευθυντής των NEI, που παρείχαν τη χρηματοδότηση για τη μελέτη, εν λόγω, "αυτή η μελέτη παρουσιάζει το όφελος διαιτητικών ωμέγα-3 λιπαρών οξέων στην προστασία από την ανάπτυξη και την πρόοδο της αμφιβληστροειδικής ασθένειας. Μας δίνει μια καλύτερη κατανόηση των βιολογικών διαδικασιών που οδηγούν στη νεφροπάθεια και πώς να επεμβουν για να αποτρέψουν ή να επιβραδύνουν την ασθένεια. Θα είναι ενδιαφέρον να δει εάν οι ανθρώπινες κλινικές δοκιμές παρουσιάζουν παρόμοια ευεργετικά αποτελέσματα."
Η κλινική δοκιμή στο Νοσοκομείο Παίδων Βοστώνη θα ακολουθήσει τα πρόωρα νεογνά που είναι ανίκανα να ταϊ'σουν και λαμβάνουν την παρεντερική διατροφή, με ωμέγα-3 λιπαρά οξέα ως τμήμα IV λύσης τους. Η ελπίδα είναι ότι η συμπλήρωση ωμέγα-3 θα επιτρέψει στον αμφιβληστροειδή και τα σκάφη της για να αναπτυχθεί κανονικά. "Μόλις αποσυνδεθεί ο αμφιβληστροειδής, εκεί μικρός μπορείτε να κάνετε," λέει Smith. "Θέλουμε να δώσουμε ωμέγα-3 ευθύς εξαρχής στο μίμο τι τα νήπια θα έπαιρναν από τις μητέρες τους στο utero, τα είχαν γεννημένος πρόωρα."
Εκτός από τη νεφροπάθεια, οι ερευνητές σκέπτονται ότι ωμέγα-3 λιπαρά οξέα μπορούν να βοηθήσουν να μειώσουν την απώλεια οράματος στους ανθρώπους με τη "υγρή" ή neovascular φάση ηλικιακού macular εκφυλισμού (AMD), μια ασθένεια που περιλαμβάνει επίσης την ανώμαλη αύξηση σκαφών. Αυτή η δυνατότητα διερευνιέται τώρα σε μια μεγάλη, NEI-HRIMATODOTOY'MENI από τους κλινική δοκιμή αποκαλούμενη AREDS2, το οποίο, εν μέρει, θα αξιολογήσει την επίδραση ωμέγα-3 λιπαρών οξέων DHA και EPA στην πρόοδο AMD. Θ*Σμητχ ελπίζει ότι η συμπλήρωση ωμέγα-3 μπορεί να μειώσει την ανάγκη για τις επαναλαμβανόμενες εγχύσεις των φαρμάκων αντι- vegf στο μάτι με την παρεμπόδιση μερικών ασθενών από την προώθηση end-stage “ωετ” AMD (ευγένεια EurekAlert!, μια υπηρεσία AAAS).













![Επικυρώστε την τροφή RSS μου [ Έγκυρο RSS ]](http://www.ihealthbulletin.com/blog/wp-content/themes/indigo/img/valid-rss.png)
Καμία απάντηση σε “Χοω ωμέγα-3 λιπαρά οξέα στο πετρέλαιο ψαριών δεν μπορεί να αποτρέψει blindness”
Παρακαλώ περιμένετε
Αφήστε μια απάντηση
Πρέπει κούτσουρο μέσα για να ταχυδρομήσει ένα σχόλιο.