Το πετρέλαιο ψαριών αντιστρέφει τις αλλαγές στην αρτηριακή έκφραση γονιδίων που προκαλείται από τη διατροφή υψηλής χοληστερόλης
Δημοσιευμένου 13$η Ιουνίου, 2007 μέσα Γήρανση, Αντι-γήρανση, Ωμέγα-3, Διατροφή, Καρδιά, Δημοφιλής, Ιατρική, Γενικό ενδιαφέρονΟι επιστήμονες από το τμήμα βιοχημείας και μοριακής βιολογίας του πανεπιστημίου της Γρανάδας έχουν δείξει ότι η σίτιση στα κοτόπουλα μιας διατροφής υψηλής χοληστερόλης προκαλεί τις αλλαγές στην έκφραση γονιδίων των ομαλών κυττάρων μυών της αορτής (κοτόπουλου) στα αρχικά στάδια atherosclerosis. Αυτή η μελέτη συνδέει τη λήψη χοληστερόλης με την έκφραση των γονιδίων που κωδικοποιούν την παραγωγή ορισμένων πρωτεϊνών ακόμη και προτού να ανιχνευθεί οποιοδήποτε atherosclerosis στους τοίχους σκαφών αίματος.
Οι εμπειρογνώμονες διεξήγαγαν την έρευνα για atherosclerosis από τα πιό αρχικά στάδιά του για να ανακαλύψουν την προέλευση των atheromatous πινακίδων - λιπαρές καταθέσεις που βαθμιαία και ακανόνιστα μορφή στις κύριες αρτηρίες, τελικά που προκαλούν το στένεμα του σκάφους αίματος. Αν και υπάρχουν πολλές αιτίες για αυτήν την ασθένεια, οι επιστήμονες UGR εστίασαν στο μετασχηματισμό των ομαλών κυττάρων μυών (SMCs) στα de-djaforopojime'na και πολλαπλασιαστικά κύτταρα που είναι σε θέση να φέρουν τα λιπίδια στον πολιτισμό. Σε αυτό το πείραμα, τα κύτταρα από τα ζώα που ταϊ'ζονται με μια διατροφή ελέγχου είναι διαφορετικά από εκείνους τααΐαν μια διατροφή υψηλής χοληστερόλης. Οι εμπειρογνώμονες πραγματοποίησαν το πρόωρο atherosclerosis κυττάρων πείραμα με τα κοτόπουλα, δεδομένου ότι αυτά τα πουλιά αναπτύσσουν atherosclerosis πολύ γρήγορα: μια διατροφή υψηλής χοληστερόλης 20-ημέρας είναι αρκετή να ανιχνεύσει τις atheromatous πινακίδες στις αρτηρίες τους.
Οι εμπειρογνώμονες έλαβαν SMCs από τις αρτηρίες πριν από το σχηματισμό των πινακίδων. Δέκα ημέρες μετά από την έναρξη της διατροφής υψηλής χοληστερόλης - όταν οι atheromatous πινακίδες δεν είναι ακόμα ορατές χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρονικό μικροσκόπιο - αορτικά SMCs εξήχθησαν και καλλιεργήθηκαν. Οι εμπειρογνώμονες καλλιέργησαν το σμθ-καίσιο (που λαμβάνονται από τα ζώα χωρίς ένα διαιτητικό συμπλήρωμα χοληστερόλης) και σμθ- Chs (που εξάγεται από τα ζώα με το διαιτητικό συμπλήρωμα χοληστερόλης) υπό τους ίδιους όρους. Μετά από τη γενετική ανάλυση, οι επιστήμονες επιβεβαίωσαν ότι ότι έναντι στα δείγματα ελέγχου (χωρίς διατροφή χοληστερόλης) οι τροποποιήσεις εμφανίστηκαν στα κύτταρα από τα πουλιά τααΐαν μια διατροφή υψηλής χοληστερόλης. Οι διαφορές έδειξαν ότι η διαιτητική χοληστερόλη προκαλεί τις αλλαγές στη σύνθεση RNA αγγελιοφόρων στις πρωτεϊ'νες σχετικές με τον έλεγχο, τον πολλαπλασιασμό και το apoptosis μεταβολισμού λιπιδίων (προγραμματισμένος θάνατος κυττάρων) και, επομένως, ότι η διατροφή υψηλής χοληστερόλης έχει μια επιρροή στην έκφραση γονιδίων στα ομαλά κύτταρα μυών της αορτής.
Σε μια άλλη μελέτη, αυτοί οι εμπειρογνώμονες ανακάλυψαν ότι, ενώ η χοληστερόλη προκαλεί τις αλλαγές στην έκφραση γονιδίων, το πετρέλαιο ψαριών επανέρχεται τέτοιες αλλαγέσ. Σε αυτήν την περίπτωση, οι επιστήμονες τααΐαν τα ζώα με μια διατροφή υψηλής χοληστερόλης για δέκα ημέρες, κατόπιν αντικατέστησαν το πετρέλαιο ψαριών (πλούσιο σε ωμέγα-3 πολυακόρεστα λιπαρά οξέα) για τη χοληστερόλη για άλλες δέκα ημέρες. (Ειδήσεις επιστήμης του Universidad de Γρανάδα).













![Επικυρώστε την τροφή RSS μου [ Έγκυρο RSS ]](http://www.ihealthbulletin.com/blog/wp-content/themes/indigo/img/valid-rss.png)
Καμία απάντηση στο πετρέλαιο “Φησχ δεν αντιστρέφει τις αλλαγές στην αρτηριακή έκφραση γονιδίων που προκαλείται από την υψηλή χοληστερόλη diet”
Παρακαλώ περιμένετε
Αφήστε μια απάντηση
Πρέπει κούτσουρο μέσα για να ταχυδρομήσει ένα σχόλιο.